Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Post-pandemická situace v českých esportových soutěžích
Veverka, Martin ; Švelch, Jan (vedoucí práce) ; Fousek Krobová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén esportu, tedy profesionálního hraní počítačových her, po pandemii koronaviru. Teoretická část se věnuje odvětví jako takovému, zaměřuje se na vývoj globálního esportu, offline turnajů a vysílacích platforem. Praktická část pomocí smíšeného výzkumu zkoumá český esport podrobněji, jeho proměnu během pandemie a stav v roce 2023.
Toxicita komunity hráčů hry League of Legends
Wija, Jakub ; Fousek Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Houška, Jan (oponent)
Tato práce popisuje toxické chování herní komunit hry League of Legends. Nabízí definice toxického chování, jakožto komunikačně-behaviorálního jevu, který vyplývá z fenoménu rušivého chování. Dále popisuje druhy toxického jednání, jako je podvádění, sabotáž, negativní průměrnost, držení rukojmích nebo komunikativní agrese, která byla také bližším předmětem této práce. Blíže se tato práce zaměřuje na hostilitu vůči hráčkám a queer hráčům a popisuje fenomény, jako je toxická geek maskulinita či hnutí incelu. Hlavním cílem je obeznámit čtenáře se zkoumanou problematikou a zaměřit se na pohled obětí tohoto jednání. Ten je v práci zkoumán pomocí kvalitativního výzkumu ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumný vzorek se skládal z šesti respondentů. Tři respondenti, kteří se identifikují, jako queer hráči a tři respondentky. Rozhovory se týkali toho, jak vnímají toxické chování komunity League of Legends a jak vnímají samotný herní titul. Mimo jiné se týkali i zkušenosti respondentů a respondentek s nenávistnými projevy nebo strategií, které využívají k vypořádávání se s tímto druhem jednání.
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
eSports ve světě a ČR
Jeřábek, Matouš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je popsat fungování eSportu v ČR i ve světě. Jeho krátkou historii, milníky v minulých letech a současnost. Dále představení MOBA žánru v hrách, jejich odlišnost od ostatních titulů a významnost pro odvětví. Pro Českou republiku jsou využity také rozhovory s manažery a majiteli herních organizací o financování hráčů.
Uplatnění bývalých profesionálních hráčů e-sportu na trhu práce
Lipták, Martin ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Míka, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována tématu e-sportu a bývalým profesionálním hráčům e-sportu. Zabývá se shrnutím a následnou analýzou možností bývalých profesionálních hráčů e-sportu na trhu práce. Teoretická část se zaměřuje na obeznámení se základními informacemi o e-sportu, trhu práce, rekvalifikaci a státní politice zaměstnanosti. Přibližuje základní informace o společnostech a hrách, které tyto společnosti provozují. Praktická část rozebírá již konkrétní možnosti bývalých profesionálních hráčů e-sportu na trhu práce a zároveň obsahuje názory těchto hráčů na danou problematiku. Jejím cílem je zanalyzovat a vyhodnotit konkrétní možnosti těchto hráčů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.